Horeca Expo – Program wydarzenia
13.11.2024 Środa
10:00-10:10 Gościnność na szczycie
powitanie i nowe trendy HoReCa w Karkonoszach.
Prowadzący: Dariusz Surynt i Karolina Niementowska (Górskie Resorty)
10:10-10:55 Jak przygotować się na przyszłość. Dlaczego warto obserwować i wykorzystać trendy w biznesie?
Prowadzący: Katarzyna Andrzejczyk-Briks, Concordia Design
10:55-11:20 Trendy w gastronomii, czyli o kuchni lokalnej i nie tylko (power speech)
Prowadzący: Andrzej Polan
11:20-11:50 Trendy w gastronomii, czyli o kuchni lokalnej i nie tylko (rozmowa)
prowadząca: Joanna Małecka-Wenz, gość: Andrzej Polan
13:00-13:15 Wpływ rozwiązań audio-video na rentowność hoteli i doświadczenie gości – klucz do sukcesu w branży hotelarskiej
Prowadzący: Andrzej Harasim, ESS Audio
13:15-14:00 Jak zmieniają się klienci? – trendy 2024 w hotelarstwie, gastronomii i wellness
Prowadzący: Katarzyna Andrzejczyk-Briks, Concordia Design
14:00-14:15 Maksymalizacja sprzedaży bezpośredniej i budowa rozpoznawalnej marki hotelowej
Prowadzący: Kacper Jarocki, Profitroom
14:15-14:40 Efekt zaskoczenia, czyli co działa w promocji usług hotelowych na przykładzie kampanii hotelu Elements
Prowadzący: Barbara Przybycień, Sylwia Elias
14:40-15:10 Skuteczna promocja usług hotelowych i restauracyjnych w Internecie – strategie i narzędzia
Prowadzący: Daria Ciesielczyk, Senior Business Development Manager (Profitroom)
14.11.2024 Czwartek
11:00-11:45 Jak widzi nas klient? Czyli o wiarygodności w usługach hotelowych
Prowadzący: Agnieszka Pełka-Szajowska, Concordia Design
11:45-12:15 Housekeeping i gastronomia – wyzwania operacyjne i recepty na sukces w zarządzaniu usługami hotelowym
Uczestnicy: Karol Brześkiewicz, Platinum Mountain, Maciej Lipnicki, Elements Hotel&Spa
12:15-12:30 Rola rzemieślniczych producentów w świecie zdominowanym przez konglomeraty
Prowadzący: Michał Nowak, CEO & Flavor technologist, Saturday Makers
13:30-14:15 Umysł klienta w marketingu i sprzedaży czyli mechanizmy podejmowania decyzji zakupowych i budowania lojalności
Prowadzący: Agnieszka Pełka-Szajowska, Concordia Design
14:00-14:15 Tessellis dream come true – spełnione marzenia o destylarni.
Prowadzący: Mariusz Pluciński, Tessellis Distillery
14:15-14:50 Co różni restauracje, w których jedzenie nam smakuje od tych, w których nam nie smakuje. Czyli co zrobić, by podbić podniebienia gości?
Rozmowa z Andrzejem Polanem