Horeca Expo – Program wydarzenia

13.11.2024 Środa

10:00-10:10 Gościnność na szczycie

powitanie i nowe trendy HoReCa w Karkonoszach.
Prowadzący: Dariusz Surynt i Karolina Niementowska (Górskie Resorty)

10:10-10:55 Jak przygotować się na przyszłość. Dlaczego warto obserwować i wykorzystać trendy w biznesie?

Prowadzący: Katarzyna Andrzejczyk-Briks, Concordia Design

10:55-11:20 Trendy w gastronomii, czyli o kuchni lokalnej i nie tylko (power speech)

Prowadzący: Andrzej Polan

11:20-11:50 Trendy w gastronomii, czyli o kuchni lokalnej i nie tylko (rozmowa)

prowadząca: Joanna Małecka-Wenz, gość: Andrzej Polan

11:50-13:00 Przerwa

13:00-13:15 Wpływ rozwiązań audio-video na rentowność hoteli i doświadczenie gości – klucz do sukcesu w branży hotelarskiej

Prowadzący: Andrzej Harasim, ESS Audio

13:15-14:00 Jak zmieniają się klienci? – trendy 2024 w hotelarstwie, gastronomii i wellness

Prowadzący: Katarzyna Andrzejczyk-Briks, Concordia Design

14:00-14:15 Maksymalizacja sprzedaży bezpośredniej i budowa rozpoznawalnej marki hotelowej

Prowadzący: Kacper Jarocki, Profitroom

14:15-14:40 Efekt zaskoczenia, czyli co działa w promocji usług hotelowych na przykładzie kampanii hotelu Elements

Prowadzący: Barbara Przybycień, Sylwia Elias

14:40-15:10 Skuteczna promocja usług hotelowych i restauracyjnych w Internecie – strategie i narzędzia

Prowadzący: Daria Ciesielczyk, Senior Business Development Manager (Profitroom)

14.11.2024 Czwartek

11:00-11:45 Jak widzi nas klient? Czyli o wiarygodności w usługach hotelowych

Prowadzący: Agnieszka Pełka-Szajowska, Concordia Design

11:45-12:15 Housekeeping i gastronomia – wyzwania operacyjne i recepty na sukces w zarządzaniu usługami hotelowym

Uczestnicy: Karol Brześkiewicz, Platinum Mountain, Maciej Lipnicki, Elements Hotel&Spa

12:15-12:30 Rola rzemieślniczych producentów w świecie zdominowanym przez konglomeraty

Prowadzący: Michał Nowak, CEO & Flavor technologist, Saturday Makers

12:30-13:30 Przerwa

13:30-14:15 Umysł klienta w marketingu i sprzedaży czyli mechanizmy podejmowania decyzji zakupowych i budowania lojalności

Prowadzący: Agnieszka Pełka-Szajowska, Concordia Design

14:00-14:15 Tessellis dream come true – spełnione marzenia o destylarni.

Prowadzący: Mariusz Pluciński, Tessellis Distillery

14:15-14:50 Co różni restauracje, w których jedzenie nam smakuje od tych, w których nam nie smakuje. Czyli co zrobić, by podbić podniebienia gości?

Rozmowa z Andrzejem Polanem

Scroll to Top